Anketka

12.12.2013 18:26

Pred časom som dal na stránku anketu o dĺžke spracovania fotočiek.

výsledky:  do 2 minút - 18ti, do 5 minút - 5ti, a nad 5 minút - 9ti...

 

Čo z toho vyplýva.. aj keď je to malá vzorka na nejaké závery, myslím, že to bude približne v tom pomere..

Väčšina ľudí upravuje fotky celkom rýchlo.. teda venujú úprave menej času ako 2 minúty. Spôsobené zrejme už nadobudnutou zručnosťou (rýchla a dostatočná úprava) na bežne  zverejnovanie..

Do druhej skupiny zrejme patria ľudia, ktorí sa skôr trápia s programom na úpravu ako so samotným spracovaním fotky - teda ich úprava je pomalšia :)

Tretia skupina asi moc rieši výsledok.. tam by som zaradil po prvé perfekcionistov a po druhé tých, ktorí pri fotení a komponovaní dávali menší pozor a teraz to skúšajú dohnať v PC..

 

Ja sa radím do prvej skupiny a je to možno aj tým, že sa s tým až tak neserkám.. Zrejme to bude aj tým, že som lenivý :)))

Je to samozrejme len môj pohľad a môže byť scestný.. ale o to viac si môžme o tom pokecať  :)

 

Diskusná téma: Anketka

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok