[odkaz] sľubotechna Canon

08.01.2012 08:07

V článku Canon talks about his mirrorless future! (Will not go the same way of Nikon?) je spomenuté že ich manažér sa vyjadril že tohto roku vydajú bezzradlovky. Že im ide v prvom rade o kvalitu a až potom o zmenšenie veľkosti.

Je prekvapením že takto otvorene hovoria o bezzrkadlovkách (svoje plány zvyčajne taja). Podľa pisateľa článku je na to dôvod: myslí si že tým chcú povadať len toto: nekupujte Sony, mikro 4/3, Fuji .. počkajte na nás!

Môj názor v diskusii.

Diskusná téma: [odkaz] sľubotechna Canon

Titulok: oficiálny názov pre toto Vložil: Ganec Dátum: 11.01.2012

https://www.1001noisycameras.com/2012/01/samsung-vp-planning-high-end-compact-system-camera.html

komentár:

First Canon, now Samsung. Is there anybody who has NOT announced they are going to develop a high-end system camera "real soon now"?

This is starting to sound like the FUD (fear, uncertainty, doubt) strategy that IBM used to use. "Don't buy our competitor's excellent, already-available product... we're working on something that will be much, much better, and you'll kick yourself and look like a loser if you don't wait to see what we might eventually deliver someday..."

Titulok: môj postreh Vložil: Ganec Dátum: 08.01.2012

Aj ja som si čosi podobné už všimol .. napríklad keď oznámili 1D-X .. pol roka predtým ako sa vôbec začne predávať. Tiež som v tom videl len podobný odkaz:
- nekupujte si Nikon D3s pod stromček (my máme väčšieho pindíka)

Len taká malá poznámka:
Nikon D4 sa bude predávať skôr ako Canon 1D-X, aj keď bol oznámený 4 mesiace neskôr.

Titulok: Re:môj postreh Vložil: Dudis Dátum: 08.01.2012

v priamom porovnaní parametrov vychádzal lepšie canon.. ale nie je jasný dynamický rozsah čipu čo je celkom zaujímavý parameter (nikon mal vždy trochu navrch)..

Titulok: Re:môj postreh Vložil: Peter Dátum: 09.01.2012

1DX oznámili 18 októbra, to sú 4 mesiace pred Nikonom? Takéto fotoaparáty sa kupujú pod stromček? Divne píšeš, je to jasné. Dobre padne kopnúť si.

Titulok: Re:Re:môj postreh Vložil: Ganec Dátum: 10.01.2012

To máš pravdu, nie sú to ani celé 3 mesiace...

Vari by si ho nechcel pod stromček? ;-)

No prísľub novej technológie dokáže odradiť aj od nákupu v súčastnosti vyhliadnutého fotoaparátu, keďže mnohí očakávajú že v januári sa predstavia nové modely s tou istou technológiou.

Pridať nový príspevok